Destination unknown

Thuis.

Beste mensen,

Zoals u waarschijnlijk al wel weet, is de Israƫlgroep vrijdag weer thuisgekomen. Na zo'n 16 uur reizen, van 02:00 uur 's nachts tot iets na zessen 's middags, waren de laatsten eindelijk aangekomen. De terugtocht is goed verlopen, al duurde het wat langer dan verwacht. Binnenkort zal ik foto's gaan uitzoeken en uploaden. Voor nu: een fijne avond en bedankt voor het lezen en voor het geven van alle leuke reacties!

Daniel

Tineke Arends

Fijn dat jullie allemaal weer thuis zijn. Daniel heel erg bedankt voor de prachtige verhalen, ik heb genoten.

Joke Terlaak Poot

Hallo Daniƫl,
de grote aswolk, afkomstig van Ijsland, het lijkt wel een bijbelse plaag! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.

Ach, de uit de bijbel bekende volkeren, wat zouden zij verbaasd zijn over alle wederwaardigheden van hun late navolgers. Navolgers, nakomers, met mobieltjes, internet en nog heel veel meer digitale gadgets...

Daniƫl, je ouders hebben je indertijd een mooie en bijzondere naam gegeven. Vind het buitengewoon koel/cool dat je Israƫl hebt bezocht, als assistent-reisleider.

Ik was graag met jullie mee gereisd, want om de ƩƩn of andere reden, blijft Israƫl intrigeren.

Dank voor alle mooie verhalen en graag tot ziens!

Joke

Antoni van Delden

Goed te horen dat jullie thuis zijn gekomen, het was leuk om jullie dankzij de verslagen van Daniƫl te volgen.
Ik stel me voor dat de bijbel meer gaat "leven" als je Israƫl hebt gezien.
Verder ben ik blij dat jullie niet een week lang op een luchthaven hebben moeten kreperen, maar dat het een geriefelijke badplaats was waar jullie de tijd moesten doden.
Hebben de thuisblijvers zich gedragen of hebben ze in de tussentijd de indeling van het nieuwe huis veranderd? of andere hebben ze andere grootse acties ondernomen.
Groetjes, mede namens Eric
Antoni

Trudy Labuschagne

Welkom weer thuis!
Tot gauw!

Groetjes van Trudy

wil halsema

Hoi, jullie zagen er geweldig uit. al een paar mensen gesproken. Het was leuk iedere morgen jullie belevenissen te lezen.Wij gaan nu Woensdag 17 dagen naar de zon. Heerlijk.Maar ik houd er geen weblog op na.Gran Canaria is lopen,zwemmen,lezen
en soms een autorit.En gezelligheid met de familie.
we zijn met ons tienen.groetjes.

Fam. Zingstra

Beste Daniel,
Bedankt voor al jullie mailtjes. Wij hebben jullie kunnen
volgen met de reis met al zijn ups en downs.
Met ons reisverslag en fotoboek van onze reis naar Israel
in 1990 op tafel konden wij ook van onze herinneringen
weer geweldig genieten. Het is een reis van je leven!
Daniel doe je de groeten aan je moeder.
Fam.Zingstra Bellevue

Lambertine

Daniƫl,

Het was super genieten hier in nederland, wij waren ook een beetje op vakantie in Israƫl, bedankt!

Groetjes,
lambertine