Destination unknown

Waarom we alsnog naar België gaan...

Beste mensen,

De sfeer is hier nog steeds goed, en dankzij het mooie weer blijven we ons vermaken. De tijd vliegt, en wij vrijdag ook, namelijk naar Brussel! Om 06:00 uur vertrekken we, met de complete groep, vanaf het vliegveld van Tel Aviv. We zullen dan rond 10:00 uur plaatselijke tijd aankomen in België. Het vluchtnummer is LY331. Per bus zullen wij doorreizen naar huis. Hoelaat en waar we aankomen met de bus zult u op tijd weten.
Eindelijk duidelijkheid!
Vanavond zullen de verhalen van vandaag online komen! Dit was nu eerst het allerbelangrijkste nieuws, wij zullen nu eerst gaan eten!
Groeten uit Israël!

Janny Middelbeek-Oortgiesen

Geniet allemaal van nog een paar mooie dagen en voor vrijdag: een heel goeie reis naar huis!

Janny

Karin Kappen

Nou, dat werd ook wel eens tijd!!!! grapje.

jolanda kroeze voor hieke.

hey dat is fijn om te lezen dat jullie naar huis kunnen,alvast een goeie reis en we zien elkaar snel.
Geniet er morgen nog maar even van het is hier nl fris.

gr jolanda en fam

astrid

we wachten met smart op je hoor ma. hihi

we wensen jullie een voorspoedige terugreis toe.

Jan Pieter en Annie

Wat een geluk dat jullie voor de zondag weer in Bovensmilde zijn want ons koor kan Trijn niet missen zondagmorgen in Hoogersmilde.

Wij wensen jullie een goede reis toe.

Arie

Heel goed nieuws. We moeten om 17.00 u. vrijdagmiddag bij de makelaar zijn. Gewoon een beetje opschieten met die bus. Ik denk dat jullie ook blij zijn. De rest lezen we straks wel.

Eduard en Marjan

Fijn dat jullie thuis komen.
Dus Kees en Jaap jullie kunnen direct op doorreis naar de Oekraine. Niks eerst even uitrusten en genieten van de 20 graden die wij hier zondag krijgen.
Goede reis allemaal.
Groeten Marjan

Jeannet

Fijn dat jullie weer thuis komen
Een goede reis toegewenst
Groeten Jeannet Okken

Anja

Geweldig nieuws!

Papa heb je toch nog een leuke verjaardag ondanks dat je in Israël zit? De deurmat ligt vol met allemaal kaarten..

Geniet nog maar even en tot vrijdag!

Groetjes,
Anja

Jan Boer

Hallo,

Heel mooi dat jullie toch al zo snel weer terug kunnen reizen. Ook al is het via Brussel. Pa en ma hadden het vast niet erg gevonden zeker als ze nog een volle week extra vakantie hadden gehad. Grin Grin.

Tot vrijdagmiddag dan.

Groeten,

Jan

Ellen

Hey Hieke en Rolinca,
Fijn om te lezen dat jullie vrijdag weer thuis komen.

Hieke, Rocky vermaarkt zich prima bij ons, hij heeft het erg druk met onze dames. Met je katten gaat ook alles goed. Bités schreeuwt om aandacht als ik binnen kom.

Geniet nog even van jullie laatste dag daar en goede reis vrijdag!

Groetjes Ellen (en ook van Hans natuurlijk)

diana

(o)ma D. he he,,eindelijk naar huis, maak er nog een fijne tijd van, groetjes en liefs van ons

Jacqueline van Bentum

Hoi Jan en Gera,

Het is toch wel ernstig, als de kat van huis is dansen de muizen in de kerk!! hahaha, gister vonden Annelies en ik een dode muis in de kerk!! Als Gera en Jan er niet zijn.. dan gebeuren er hele gekke dingen!!

Geniet nog even van de laatste paar dagen en dan snel weer terug naar de muizen!

Groetjes Jacqueline

lambertine

hehe,

EINDELIJK!!

voor jullie kon het misschien nog wel wat langer duren, maar mij heeft het lang genoeg geduurt! ;)
ik wilde vanmorgen die telefoon wel bij mama uit de handen rukken om jullie eventjes weer te kunnen spreken!
toen moest ik naar school en ja, dan BAAL je!!

mis jullie eigenlijk best wel een beetje boel!

dikke kus en knuffel voor jullie!

GENIET NOG VAN DE LAATSTE DAGEN!

groetsels!
x

Van Edo en Ria

Roel en Errisje, wij wensen jullie, en de hele groep een goede reis terug vrijdag, nog een dagje je vermaken daar, tot ziens.

Karen

Lieve mam en pap van der Laan. Ik heb een sms gestuurd, willen jullie die lezen en dan een reactie terug sturen? Ik hoop snel iets van jullie te horen.

kus