Destination unknown

Zon, zee en strand.

Gute Nacht,Freunde,

es wird Zeit für uns zu geh'n.

Was wir noch zu sagen hätten,

dauert viele Zigaretten

und ein letztes Glas im Steh'n

Het wordt onderhand tijd voor ons om weg te gaan, maar nog steeds weten we niet wanneer dit zal gaan gebeuren. We houden al het nieuws in de gaten; op de site van El Al lezen we dat veel geplande vluchten naar Europa al weer gaan. Het is voor ons afwachten wanneer en hoe ze de gestrande reizigers in zullen plannen. We hebben contact met de reisorganisatie DrieTour, zij houden ons op de hoogte en zodra we meer weten lichten we jullie direct in.

Zoals u/jullie gisteren gelezen heeft/hebben, was het hier groot (GROOT) feest. Dat hebben we geweten ook. Tot diep in de nacht dreunden de beats van de feestmuziek dwars door het hele gebouw heen. Alleen de mensen met oordoppen of gehoorapparaten (die zij uit hadden gezet/gedaan) konden goed slapen. Het ontbijt was tot 10:00 uur, dus iedereen kon redelijk uitslapen. Gestaag kwamen we's ochtendsdeontbijtzaal op de zevende verdieping ingedruppeld. We ontbeten op het buitenterras van deze verdieping en keken ondertussen naar een vliegshow (ook vanwege de Onafhankelijkheidsdag). De rest van de dag heeft hetmerendeelvan onze groep doorgebracht aan het strand. Sommigen zijn verbrand, anderen niet. Iedereen is van z'n witte kleur af, het varieert nu van bruin tot dieprood. Sake heeft opnieuw gezwommen, deze keer in de zee, maar hij was er snel weer uit. Reden: het water was hem niet te koud, maar te zout... (?) Om 18:00 uur kwamen we bijeen en las Daniël de laatste verhalen van het reisverslag voor. Iedereen moest erg lachen om de reacties. Daarna zongen we het liedje van Grietje uit de bundel, om vervolgens af te sluiten met een gebed door de dominee. Zo heeft ieder zijn/haar eigen talenten. Hierna gingen we door naar het eten. Er was miscommunicatie tussen de receptie en de kok, maar uiteindelijk konden we (slechts een half uur later dan gepland) aan tafel gaan. We aten eenChinesemaaltijd, terwijl we in het grill-restaurant zaten. Snapt u het nog? Wij niet, maar 't was erg lekker. 's Avonds wandelden we over de boulevard (die beduidend minder druk was dan gisteren), aten ijs, dronken koffie en kletsten wat met elkaar. Morgen weer zo'n dag, maar we zijn toch het liefst fijn thuis in Nederland. Wie weet wanneer?

Met deze vraag, waarop nog geen antwoord is, wordt dit verhaal afgesloten. Tot morgen!

klaas

geen grappige momenten van de dag ?
geniet van je vakantie zolang het nog kan.
ff lekker aan het strand liggen.
zie ik nu wel zitten trouwens.

ik zoek je binnenkort wel weer ff op

Kirsten

Fijn, dat jullie nog even hebben kunnen zonnebaden en zwemmen. Maar het wordt hier ook steeds lekkerder weer, dus ik ben blij dat de vliegtuigen weer begonnen zijn met vliegen.
Tot snel, mam!

kus van Kirsten

Pa van Kirsten

't Is wel mooi weer, al een hele tijd. Maar de temperatuur is laag, bij een snijdende wind. En dat wordt er ook niet beter op. Voordeel is dat de stofwolk een andere richting opgaat. Er is veel gevlogen vandaag - ook vannacht gaat het door. Genieten jullie nog maar lekker van zon en zee. Maar thuiskomen zou ook best fijn zijn. Knuffel voor T. en shalom voor allen.

Jeroen

Nou Rolinca, heeft Kayleigh toch haar zin dat je wat langer wegblijft:P
Lekker hoor, zon extra vakantie, maar t gooit wel je hele schema om, das dan weer vervelend.
Wij hadden vanavond op koor ook vastzittende afwezigen, gewoon een rare situatie.
In Dwingeloo zijn ze op de hoogte:D

astrid

ondanks de tegenvaller dat jullie langer moesten blijven genietten jullie toch nog van die extra vakantiedagen.
ik blijf nauwlettend jullie nieuws volgen want natuurlijk hoop ik dat ma gauw weer thuis komt.
er zit niks anders op dan te zeggen geniet er nog maar van, voor jullie het weten ben je weer thuis en dan gaat alles weer zijn gangetje.
dikke kus voor me moeder.
gr. jan astrid en patricia

Fam. Wildeboer

Hoi Harm Jan,

Van harte gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag.
Dit moet je nu maar als heel bijzonder ervaren, dit te mogen vieren in het land waar Abraham zelf mocht leven. Wij hopen dat jullie er een hele fijne dag van maken met elkaar.

Wij volgen het nieuws van jullie op de voet en hopen jullie snel weer in Smilde te zien. Dan vieren we alsnog het feestje.

Wij zullen vanavond eentje op je drinken. Geniet nog maar even van dit extra stukje vakantie.

Groetjes Roelof, Harma, Raymond, Melvyn en Yoran

PS. De volleyballers hebben vorige week met 2-1 gewonnen.

lambertine

hallo mensen!

wat balen dat jullie nog niet terug kunnen, aan de andere kant ook weer niet, met al dat mooie weer!

ik wens jullie nog fijne dagen/maanden/jaren toe! ;)

dikke kus en knuffel voor opa en oma!

xx

wil halsema

Zon zee en strand
maar toch liever in je eigen land.
Er gaan steeds meer vluchten, dus is het leed gauw geleden.In ieder gevaleen goede vlucht.
Ik hoop dat dit de laatste reactie is.groetjes.

Mirjam

We wachten wel weer hoor! schoonouders ook nog steeds in hetzelfde schuitje. Evelien en ik lopen de deur bij elkaar plat, je moet toch ergens je oppas vandaan halen... Als je nog veel langer daar blijft dan nemen we alleen pa mee naar Frankrijk hoor! Met papa nog steeds alles goed. En met ons ook natuurlijk.

Dikke kus Mirjam en Jaco

Marjan Hof

Nou ma het wordt nu toch echt wel tijd dat je terug gaat komen hoor! Je plantjes buiten hebben het trouwens overleefd!!! Hier nog steeds alles goed. Tirza krijgt praatjes voor tien en Ruben heeft zich voor het eerst helemaal zelf aangekleed. Trots dat hij was! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en ben je weer fijn bij ons in Smilde.
Liefs, Gert, Marjan, Ruben en Tirza

Job

Dag oma,

dadaadaad traaaaaaaallaaaaaaaalaaaaa pfffffpffffpfff
babababbabababababababbabababababbababa.

Kusje Job

Karen

Ondanks dat een paar extra rust en zonnige dagen in Israel natuurlijk heerlijk meegenomen zijn, is het vast ook vevelend om niet te weten wanneer je terug kunt naar Nederland. We missen jullie erg.
liefs Karen, Michel, Anouk en Dennis

André

Mama, papa, ik mis jullie!

Cobi

Nou weet ik natuurlijk niet zeker of het bovenstaande bericht van "onze" andre is, maar daar ga ik wel een beetje van uit. Heeft de donderpreek van kleine zus toch geholpen. Ja, het wordt bij ons aan tafel steeds gezelliger. Jullie moeten de moed er nog maar inhouden. Probeer te genieten van de extra vrije dagen. Als jullie thuis zijn begint het lieve leventje gelijk weer.

xxx-jes, Cobi

Mirjam

Wil iemand Andre even ophalen. Zit nu al 3 uur op mijn oprit te huilen dat hij zijn ouders zo mist.

Mirjam

Nou ma, je badkamer is schoon, je toilet ook. Papa heeft het gras gemaaid en alles gestofzuigt. Kom nou maar gewoon naar huis...

x

andries en debora

Hallo,
Dit is hopelijk voor jullie het laatse berichtje dat ik typ. pap anders missen kees en jij de reis naar de oekraine nog.
Geniet daarnaast maar deze onverwachte wending van de reis.
En harm jan gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Hopelijk doet je reisgezelschap alle moeite om er vandaag toch een mooie en bijzondere dag van te maken.
groeten ons.