Destination unknown

Aangekomen!

Beste mensen,

De reis verloopt tot nu toe voorspoedig! Met 35 mensen zijn we vanochtend vanaf Schiphol naar Israël gevlogen, en met diezelfde 35 mensen zijn we zojuist bij hotel King Salomo in Netanya beland. Op het vliegveld werd Rolinca meerdere malen zeer goed ondervraagd, en tijdens het vliegen kreeg Sake het af en toe wat benauwd, maar afgezien hiervan ging alles perfect! Genoeg gereisd voor vandaag, we gaan zometeen eten en dan lekker van de vrije avond genieten.

Morgenochtend gaat de wekker om 07:00 uur, we reizen dan meteen weer door richting Caesarea. Tot slot nog een huishoudelijke mededeling: het is hier één uur later dan in Nederland.

Groeten, Daniel

Reacties

Reacties

Jan Pieter en Annie de Vries

Wij wensen jullie een mooie tijd in Israël.
Geniet er van.

Groeten van ons uit Bovensmilde

familie Hasslacher

We wensen jullie allemaal een hele fijne dagen in Israel. Mooi dat de reis goed verlopen is!

Groetjes uit Bovensmilde

Arie Nijmeijer

Fijn dat jullie ter plekke zijn. Maak er een feest van. Knuffel voor mijn geliefde.

wil halsema

Hallo, ik wens jullie allen een geweldige reis.
Er zal heel wat te zien zijn. De foto's krijgen we ook te zien. Veel plezier.

Joke

Hallo Diete en Daniël,

ik was graag met jullie meegegaan. Ik wens jullie een prachtige reis toe door dit bijzondere stukje van de wereld.

Liefs,

Joke

Tamara

we zijn blij dat jullie veilig zijn aangekomen.
maak er een gezellige tijd van.

dikke kus voor oma D.

groetjes en veel plezier,

Jacob, Diana,Tamara en Melissa

Karen

Heel fijn dat de reis goed verlopen is. Rust lekker uit en dan morgen weer vroeg uit de veren. Een hele inspirende dag gewenst morgen. Ik zal zo vaak mogelijk de nieuwtjes lezen en reactie geven. Dikke kus van de Flantua's

Tineke Arends

Een hele fijne reis gewenst! Ik volg jullie op de voet.

Jan Age en Jitze

wij zitten hier nu met z'n tweeen te genieten van dit prachtige verhaal. ga zo door!

we missen jullie nu al!

dikke tuut

Anja Wildeboer

Ik ben blij dat de reis goed is verlopen.

Geniet ervan!

Groetjes uit Smilde

Jan Boer

Hallo Israelgangers,

Al een heel mooi verslag. Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. Dat is dus morgen vroeg weer uit de veren.

Groeten aan pa en ma. Jan

Dick Steenks

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie er zijn. Sjaloom sjabbat en geniet van de dagen, de dngen en elkaar.

Groetjes,

Dick
Woudenberg

Kirsten, André en Sam

Fijn om jullie vanaf zo'n grote afstand te kunnen volgen. Dat blijven we zeker doen.
We wensen jullie een fantastische tijd en zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's.

dikke kus voor mama/oma Truus,

Kirsten, André en Sam.

astrid

ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen, ik blijf jullie volgen hoor!!
verder wens ik jullie allemaal een fijne tijd.

doe de groeten aan mama trijn

gr. uit smilde

Trudy en Johan

Vanuit de Appelstraat wensen we jullie heel veel reis- en kijkpleizer! We volgen jullie verslagen met belangstelling!
Lieve groetjes van Johan en Trudy

Karin Kappen

Hallo Israëlgangers,

Ik wens jullie een hele mooie, insprirerende reis toe. Dat gaat vast lukken.
Ik ga jullie verhalen volgen!!

groet K3
(karin kappen-Kreeft)

van rik

hoi opa en oma de Lange,
Hoe gaat het met jullie? Met ons gaat het heel goed. We gingen auto's wassen voor clubkamp. En ik kan al heel goed wave-boarden. Samen met Jip en Yara heb ik het geleerd.
Groetjes, Rik uit Woudenberg

Mark

Voor opa en oma de Lange,
Koe zegt boe. Varken zegt knor, knor. Ik heb heel hard gezwaaid naar de vliegtuigen in de lucht. Schaap zegt beh, beh. En Lex zeg waf, waf. Paard zegt hi, hi.
XXX-jes van Mark uit Woudenberg

Cobi de Lange

Ik ben erg blij om te lezen dat jullie alle 35 zijn aangekomen. In Woudenberg hadden we toch zo onze twijfels over Jan de Lange met zijn zakmes en doosje spelden! Maar ja, je lendedoekje zal toch eens losspringen! Een goede reis gewenst.
Groetjes, Cobi

Astrid Stuitje

Ook wij willen jullie een fijne tijd wensen!
Hoop dat jullie net zo onder de indruk zijn als wij destijds...

Groeten, Johan, Astrid, Bart en Simone

djura

veeel plezier in Israël!
Ik zal de berichten weer goed bijhouden.

x Djura

Debora

Hallo Israelgangers,

Wij wensen jullie een hele plezierige reis toe, we zijn blij dat jullie veilig aan zijn gekomen en zullen de reisverslagen de komende week volgen.
Geniet maar van deze vast onvergetelijke ervaring...

groeten andries, debora, julian, micha, thymen en silvijn.

Louwra Hoving

in gedachten reis ik met jullie mee. Jullie komen op veel plaatsen waar wij 2 jaar geleden waren. Een fantastische reis, een bijzondere ervaring. Geniet er van.

nieman

We hebben het uitgebreid over jullie gehad.De rommelmarkt was goed.Gert Wiebe met schortje vooor ,deed het goed.Bij de supermarkt zag ik dietes fiets,kortom janage was daar.Zag er beter uit.Hopenlijk genieten jullie,liefs ,allemaal,annemarie

janna van roekel

Hallo,
Fijn om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad . Geniet van de mooie tijd .

Groetjes Janna

Henny v Roekel

Hoi Gera en Jan
mama en ik zijn erg blij dat jullie veilig zijn aangekomen.
hoe is het met de digitale camera en video camera?
Hopelijk geslaagd met fotograveren en filmen.
ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's.
wij wensen jullie allemaal hele fijne dagen in Israel.
gr Mama en Henny

Sjoerd Post

Een berichtje uit Bovensmilde. Leuk jullie reis te volgen. Vandaag Rommelmarkt geweest. Opbrengst bijna 2300 euro. Fijne reis verder.

Ria en Sjoerd Post.

Marjan Hof

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
Heel veel plezier, en Ma geniet ervan.
Groeten,
Gert, Marjan, Ruben en Tirza

Auke

Allen hele fijne dagen daar,
En voor (O)ma D een dikke knuffel.

Gr Auke Inge Sietse en Henk

Thomas

Ha Daniël en Diete!

Ik ben net thuisgekomen van Marijke en hoorde dat jullie een reisverslag maken. Dit wist ik niet en daarom ben ik gelijk achter de computer gaan zitten. Maar oke, goed dat jullie zijn aangekomen, en dat alles goed gaat =D

Ajax - VVV 7:0 haha Groet'n uut Boomsmilde =P

Fam A.Bruggenkamp

Vanaf de Meesterswijk volgen we de reis en wensen jullie allemaal fijne, indrukwekkende ervaringen. Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!