Destination unknown

Vertrek: morgen!

Beste mensen,

Dit bericht is bedoeld als ‘infomail', wat gaan we doen in Cuba, op welke dag, en waar?

Vertrektijden
12 oktober 13:50 uur Amsterdam - Havana (MP 617). Aankomst om 18:15 uur (locale tijd, Nederlandse tijd is dan 0:15 uur).
22 oktober 19:45 uur (locale tijd, Nederlandse tijd is dan 01:45 uur) Havana - Amsterdam (MP 623). Aankomst om 12:45 uur of 13:45 uur.

Locaties
12-10. Ontvangst in Havana, verblijf in het Catholic Guest House.
13-10. Tour door het oude Havana. 's Avonds naar een fort met kanonceremonie. Hetzelfde verblijf.
14-10. Vertrek naar Matanzas. Kennismaken met het Seminario Evangélico Teológico (SET). Daarna uiteen in groepjes naar gastgezinnen, waar we drie nachten zullen blijven.
15-10, 16-10. Verblijf in de dorpjes, kennismaking met het kerkelijk leven aldaar.
17-10. Terug naar Matanzas, waar we Centrum Kairós bezoeken.
18-10. Vertrek naar Cardenas. Verblijf op het Centrum in Cardenas voor Reflectie en Dialoog (CCRD).
19-10. Meedraaien met de social workers. Ontmoeting met jongeren van MEC (studentenvereniging van Cuba). Hetzelfde verblijf.
20-10. Meedraaien met de social workers. Ontspannen in Varadero, 's avonds opnieuw naar de jongeren van MEC toe. Hetzelfde verblijf.
21-10. Meewerken bij de boerderij El Retiro. Daarna vertrekken we naar SET, waar 's avonds een bijeenkomst is van alle mensen die we ontmoet hebben van SET, CCRD, MEC en Kairós.
22-10. Tour door Matanzas, vervolgens klaarmaken voor de terugreis.

Het SET, Centro Kairós en het CCRD zijn projecten die Kerk in Actie in Cuba ondersteunt. Hierover zal ik in komende berichten meer informatie geven.

Dan nog twee dingen. Ten eerste: het programma zoals ik het beschreven heb staat niet compleet vast. Er kan altijd iets moois tussendoor komen, of juist iets moois wegvallen. Ten tweede: het is nog onbekend of we in Cuba op het internet kunnen. Dit stond ook al in het eerste berichtje dat ik op deze site plaatste, maar ik noem het nog maar eens, om teleurstellingen te voorkomen.

Bedankt voor het lezen en tot het volgende bericht!

Daniel

Reacties

Reacties

Tineke Arends

Een hele goede reis gewenst.

Trudy

Goede reis en een fijn verblijf gewenst!

Esther Sjollema

Hoi Daniël,

Wat een mooie reis om weer te maken. Geniet ervan!
Ik kijk uit naar je verhalen.

Groetjes Esther

Jan Pieter en Annie de Vries

Wij wensen je een goede reis toe en hopelijk kunnen wij genieten van je reisverslag.

Geniet ervan.
Groetjes

de koco's

veel plezier in Cuba, we zullen je volgen, Lijkt me leuk om naar gastgezinnen te gaan. Ga je naar iets dat protestants is of is het rooms zoals het meeste in Cuba.
Maakt mij niets uit hoor, de ervaringen zullen er niet minder om zijn. Het ga je goed.

Roel en Errisje van Woudenberg

Beste Daniel, een mooi programma waarbij je waardevolle nieuwe ervaringen kan op doen en met veel mensen uit een andere cultuur geloofservaringen kan delen.
Wij wensen jou/jullie veel plezier en een goede reis.
ps. De gebakken kippenlevertjes zijn daar heerlijk (heb ik gelezen)
Groet,
Errisje en Roel

Dineke

Een goede reis toegewenst. Kennissen van me uit Smilde zijn een jaar geleden er geweest en kwamen met veel nieuwe indrukken en ervaringen terug.
Hoop dat jij ook kunt genieten van alle nieuwe dingen die op je afkomen.

Joke

Hallo Daniël,

een hele goede reis! Wat geweldig dat je dit gaat doen. Ik volg natuurlijk je log...:) Hartelijke groeten,
Joke

ineke h.

Daniel ik wens je een goede vlucht morgen en een goed en zinvol verblijf in Cuba! Maar ook gewoon veel plezier met elkaar! groeten van Ineke H.

Peter

Hey Daniel,

Succes in Cuba. Ik hoop dat het een unformatieve reis is maar ook dat je het er erg naar je zun zult hebben. Ik kijk uit naar je verhalen.

Groeten Peter

oma

lieve Daniel, terwijl jij hoog in de lucht vloog lag ik te slapen in (jou) bed in BS. ik wens je een hele fijne reis.
Geniet ervan en laat me meeleven door je mooie verhalen. liefs oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!