Destination unknown

Gelukkig nieuwjaar!

De titel zegt genoeg.

Wink

Ik ben net teruggekeerd van een lang weekend in, opnieuw, La Falda. Het was min of meer hetzelfde weekend als vorige week: bij vrienden langsgaan, met vrienden eten, uitgaan met vrienden, de berg beklimmen met vrienden, etc. etc. Vanavond gaan we asado eten. Asado betekent barbeque, maar niet zoals in Nederland. Hier is een barbeque echt een barbeque, met heel erg veel vlees en niets meer dan dat.

Tsjah, het weekend was hardstikke leuk, maar toen ik zonet het appartement van Maximo inkwam (ik slaap hier 1 nacht), merkte ik dat m'n rugtas open was... Camera weg, geheugenkaarten weg, usb-sticks weg... Flink balen dus. Straks of morgen aangifte doen en daarna meteen een nieuwe kopen, want ik kan natuurlijk niet reizen zonder foto-camera.

Morgen wil ik vertrekken naar Mendoza, de wijnstad van Argentinie. Ik hou niet van wijn, maar de stad zal vast wel meer te bieden hebben dan alleen dat. 8 januari komt de Dakar Rally langs Mendoza, misschien dat ik ook wel een kijkje ga nemen.

In Nederland is het behoorlijk koud hoorde ik. Veel ijs, veel zieke mensen, maar het is nog niet koud genoeg voor de lange schaatstochten... Maar goed, wat niet is, kan nog komen. Dat is dan weer iets waar jullie mij van op de hoogte moeten houden.

Tot het volgende verhaaltje!

Daniel

Reacties

Reacties

djura

lieve Daniel,

tis idd zwaar ***** van je camera....
Hoop dat hij gevonden wordt ofzo..

Die dakar dinges is wel leuk toch :D:D
iig daar had je al over verteld toen je nog hier was, en dat je zeker zou gaan kijken :P

Maarja idd, koud is het hier zeker!!
Hoewel ik het nu wel mee vind vallen, maar min 7 enzo dat vind ik wel echt koud, het schijnt dat het vanacht -15 wordt... tenminste dat zei iemand tegen mij
of het waar is weet ik natuurlijk niet.

Maar ik praat nu ook met jou op msn dus even geen interessante info at the moment.

iig, hoop dat je tijd daar nog leuk wordt en je over je cameraverlies heen komt
(zo lekker dramatisch ben ik weer...)
Maar fijne dagen nog!

Xx djura

Marjon

tssss... wat stom! Wel balen dat je nu ook al je foto's kwijt bent(?) of had je die ook allemaal online opgeslagen,, dat hoop ik dan maar voor u!

Nou, succes en maar hard zoeken/bidden dat hij terug gevonden wordt, want we zongen immers van 't zomer: als je zoekt dan zul je vinden, (...) als je bidt zal hij je geven! Hihi,,

In ieder geval, ondanks de pech, ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!! :D xXX (

wil Halsema

Hallo Daniel.Vanuit de Bremstraat wensen wij jou een
goed 2009.Het begin was niet goed.Jammer dat dat ook in Argentie gebeurd.Het is een gastvrij land maar
nu iets te gastvrij.Dit is een heel klein berichtje,want ik
ben al meer dan een week behoorlijk ziek.Mijn hoofdwerkt niet mee.Tot mail Wil.

Sienie Lumkes

Ik hoorde van je vader dat de camera was gejat. Maar gelukkig is het vervangbaar materiaal. Wel jammer van de extra kosten. Dat worden nog wat extra klusjes doen?? Ik lees het al veel vlees, zitten niet op een vegetarier te wachten.
Je vader wou ook gaan schaatsen begreep ik van hem maar krijg hem niet mee naar de Nieuwjaarsreceptie! Zucht! ER komen al zo weinig mensen.
Ondanks alle pech wens ik je een mooi 2009 toe en nog vele mooi momenten tijdens je trektocht. En! wel even kijken hoor naar Dakar kun je ons mooi even mailen hoe het is om het in het echt te zien!

kees niehof

Hallo Daniel,
Uit je reaktie op het ontvreemden van toch wel belangrijke gegevens is het voor ons wat de foto's
betreft wel jammer.want bij de verslagen die je ons doet toekomen zijn afbeeldingen erg belangrijk.
Ook een compliment voor je zeer leesbaar en begrijpelijke informatie.Je zou verslaggever voor het
Assernieuwsblad kunnen zijn want wij weten niets van hoe en wat en jij geeft dat goed aan.Alles gaat
naar wens hier in Bussum en we volgen je "nieuwsbrief"met belangstelling .Hartelijke groeten en tot de volgende reaktie.
oom Kees en tante Martha

Diete

Voordat ik de computer afsluit, kijk ik even op je site en zie dat de donkere achtergrond opeens wit is geworden. Een heel ander gezicht. Heb jij dat gedaan of ben ik nu de enige die deze verandering op het scherm constateert?
Ik ga nu Pauw en Witteman kijken, nadat ik de dienst voor 18 januari al helemaal af heb gemaakt......ja, ja, goed he? Volgende week donderdag en vrijdag ben ik weg en zaterdag hebben we het grote feest van Joke die 50 is geworden. (Jammer dat je er niet bij bent) en daarom ben ik zo slim geweest om heel erg in het voren te werken. Ik heb nog nooit zo vroeg een kerkdienst voorbereid.
nou doei he

Groeten van je moeder

Willeke

Hee Daniël, wat balen van je camera! Ik hoop dat je je foto's nog (online) hebt en een beetje een goed nieuw toestel kunt vinden. Jij ook een heel goed, gezond en mooi 2009 gewenst! Zie weer uit naar je volgende nieuwtjes!

Willeke

Joke

Daniël en Martine,

om de een of andere, voor mij onbekende reden, intrigeert het water altijd. Ontzettend leuk, jullie verhaal over Iguazu. Daniël, je weet het wel, ik ben een beetje een taalfreak. Ik ben benieuwd wat 'Iguazu' eigenlijk betekent. Natuurlijk verwacht ik geen diepgaande speurtocht van jou en Martine, maar ik vind 'Iguazu' een erg mooi woord. Ontzettend 'cool', letterlijk en figuurlijk, dat jullie onder de waterval door zijn gegaan. Leuk, die foto's; ik krijg de indruk dat jullie echt genieten van al het moois dat jullie samen beleven. '

Hartelijke groeten,

Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!