Destination unknown

Land van bestemming is gehaald, plaats nog niet.

Hoi lieve mensen,

Op dit moment zit ik in een druk internetcafe in Buenos Aires. Mijn bus naar Cordoba gaat pas om 21:49 (het is hier nu 14:40), dus ik heb wel even de tijd om jullie te updaten. De reis tot hier was al heel lang en redelijk vermoeiend, maar ik ben er dus nog steeds niet. De bus vanavond is wel een slaapbus (brede stoelen die naar achter geklapt kunnen worden en veel beenruimte), dus ik hoop dat ik vanavond een beetje bij kan slapen. Morgen om 7 uur ben ik in Cordoba, waar ik word opgehaald door de directrice van de school. Zij brengt me naar mevrouw Coeli, mijn huisgenoot van de komende 5 weken. Mijn vader had fotos gevonden van haar en het appartement, maar ik heb de site niet en ik heb ook geen zin om nu te zoeken. Die hebben jullie dus nog tegoed! Ik vertel later meer, hopelijk zo snel mogelijk nadat ik in Cordoba aangekomen ben.

Daniel

Ps: alle mensen die me sterkte en plezier toe hebben gewenst: bedankt. Ik heb nu niet de tijd om iedereen afzonderlijk een mailtje te sturen.

Pps: het toetsenbord hier is verrot.

Reacties

Reacties

diete

site van gastvrouw:

www.cordobahousing.wordpress.com

Rent a room in Cordoba! ¡Alquile una habitacion en Cordoba!

Oma lidy

Lieve daniel
vanmiddag ong. 6 uur kwam ik thuis uit Amstelveen en na een uurtje zette ik de computer aan om te kijken of er een berichtje gekomen was.en HOERA een mailtje van jou.via je moeder heb ik alle verhalen kunnen lezen wat toch fijn dat ik je nu kan volgen. ik heb geprobeerd je fotoruimte te sturen,maar omdat ik (nog) niet telebankier lukte dat niet. je houdt het tegoed.Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt in de bus want je zult zo langzamerhand wel moe zijn. veel liefs van oma , tot de volgende keer.

Evert Koomans

Heb je eerste bericht gelezen, wel leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Verder geen bijzonders, volgende keer wat meer.

yt

toch wel machtig mooi, dat internet, ik zie je helemaal zitten daar achter dat verrotte toetsenbord..(verwend mannetje; ),
vandaag is het de laatste dag van november, je opa zou vandaag 80 zijn geworden, mooie leeftijd, zeg nu zelf, en het is hier bitterkoud, passend bij de eerste advent.

hou je goed Dani, we denken aan jou.

heel veel liefs van ons uit enschede,
yt

Willeke

Hee Daniël,

Hopelijk heb je je verder een beetje vermaakt in Buenos Aires en is het in de bus nog een beetje gelukt met slapen... Leuk om toch nog even de foto's van je verblijf in Cordoba te zien! Goede reis en goede eerste dagen verder en ik zie uit naar je volgende berichtje!

Willeke

Marianne Karssen

Hoi Daniel
Leuk, je eerste bericht!
Ben benieuwd naar je belevenissen daar, groeten
Marianne

Joke

Hallo Daniël,

wow, leuk om te lezen dat je goed bent aangekomen in het "Zilverland' ! Lijkt mij een fantastische ervaring voor jou. Hartelijke groeten!

Joke

Marjon

=D berichtje no.1.
en hopelijk mogen er nog vele volgen!

Succes met de (lange) reis, hopelijk slaap je vannacht goed.

Geniet ervan!

x

Jakob en Karin

Hellodio,
Como Estas? Bien?

Mooi om te lezen dat je er helemaal bent. Gisteren is je vervanger voor de beamer begonnen. Drie maal raden wie het is. Volgens mij is zijn bijnaam BBoy (tenminste, dat is zijn mailadres). Dan weet jij wel dat ik het over je broer Thomas heb.
Hij kan het goed hoor. Dus geen zorgen. (had je toch al niet op dit vlak)

Bij ons gaat alles zijn gangetje. Het is snert weer (hebben we gisteren dan ook maar gegeten) en we verlangen naar de zon. Maar dat zal nog wel even duren.

Nou succes met je spaanse cursus. (jakob komt net binnen en is een beetje boos (!!!) dat ik de koffie nog niet heb gezet. Wat een mannetje, of niet dan. Nee hoor, iik was het weer vergeten, want ik dacht: even snel Daniël mailen. Kwestie van prioriteiten stellen of niet dan.

Nou tot mailens!!!!

Frits

Hoi Daniel,
Het is leuk te lezen dat het bij jou zomer is. geworden terwijl het hier volop winter is.
In de kerstvakantie kon er hier en daar geschaatst worden, maar inmiddels is het ijs zo dik geworden dat er ook op de Baggelhuizerplas en op kanalen geschaatst kan worden.
Het leek dit weekeinde wel of half Nederland op de schaats stond.
Het zag er mooi uit met allemaal schaatsers en de bekende koek en zopie tent.
Geniet lekker van het mooie weer daar want hier gaat deze week waarschijnlijk weer dooien en dan krijg je weer het bekende kwakkel weer.

Gr,
Frits

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!